Forside > Musik > I’m Pretty Tired of Making Lists

I’m Pretty Tired of Making Lists

Overskriften lyver naturligvis.

Velkommen til denne blog, hvor jeg vil udbrede mig om (noget af) al den musik jeg nu end holder af. Jeg har sådan en lille plan om at lave årslister over de bedste plader, thi jeg er en listoman. Der vil næppe være nogen større logisk orden i hvilken jeg vil præsentere de enkelte lister, udover at jeg lige føler for netop det år i momentet jeg skriver. Den første årgang bliver således 2000, fordi det var et væsentligt år, hvor vi jo alle havde overlevet Y2K og dets grumme konsekvenser (tihi, fnis). Nåja, så var netop år 2000 også et blændende musik-år, sådan set retrospektivt. Det sidste vil jeg fortælle mere om i mit næste indlæg. Tak fordi du læser med.

Kategorier:Musik
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

