Forside > Musik > Dagens sang: Faith No More – Epic

Dagens sang: Faith No More – Epic

Dagens sang er Faith No Mores 1989-klassiker, fra mit favorit-FNM-album ‘The Real Thing’. Ikke min yndlingssang* fra den plade, omend den da fortsat holder sig ganske fint, men det er sådan set sagen uvedkommende. Grunden til at den er dagens sang er, at jeg netop har overværet en EPIC! etape af Giro d’Italia, der i den grad var the real thing, og det er muligvis en tynd årsag til at vælge en sang som dagens udvalgte, men det virker for mig.

* Min yndlingssang fra ‘The Real Thing’ er den skønt betitlede ‘Zombie Eaters’, og hvis ikke du vil snydes for den, så synes jeg du skal klikke her.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

