Forside > Musik > Dagens sang: Lemon Jelly – Nice Weather for Ducks

Dagens sang: Lemon Jelly – Nice Weather for Ducks

Dagens sang i dag er noget så sjældent, for denne blogger i hvert fald, som en helt igennem rar og munter sag. En gang imellem tager jeg nemlig mig selv i, ubevidst er jeg sikker på, at lalle rundt og nynne ordene all the ducks are swimming in the water, fal de ral de ral do, fal de ral de ral do (fal de ral de ral do-delen kan muligvis også være noget andet, det betyder nok ikke så meget – find på dine egne vrøvlelyde). Det skete lige for mig for en times tid siden, og straks måtte jeg smide Lemon Jellys ‘Nice Weather for Ducks” på. Det er på grund af den sang, at de ord pludselig kommer til mig – ofte ud af det blå. Den er så simpel, catchy og smittende, at jeg slet ikke kan modstå den, selv ikke når jeg er i mit sædvanlige blå mood. Det er ganske enkelt en feel-good-sang, der nægter at lade sig tryne, og det elsker jeg den for. Videoen, som du kan se herunder, er også noget for sig, som den indeholder dansende dyr af alskens arter og øøøh…Karl Marx?? Nå. Lyt til sangen og se videoen. Hvis ikke du får et smil på læben undervejs, så må du være hårdhjertet. Eller også lytter du bare ikke efter.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

