Forside > Musik > Dagens sang: Mick Harvey & Anita Lane – Harley Davidson

Dagens sang: Mick Harvey & Anita Lane – Harley Davidson

Som den supershoppende musikoholiker jeg nok må tilstå at være, var jeg naturligvis et smut forbi Accords sommerudsalg i går. Jeg gik derfra med 10 skiver a sølle 16 kroner stykket, og blandt dem var Anita Lanes Sex O’Clock. Udover at have en finurlig titel og et par halv-corny sange med seksuelle overtoner, så fik den plade mig til at tænke på et nummer jeg ikke havde hørt længe. Det drejer sig om Lanes og Mick Harveys strålende fortolkning af Serge Gainsbourgs Harley Davidson. Og det er jo en glimrende anledning til lige at finde den frem fra gemmerne. Værs’artig -et styk pragtfuld hurtigløber-hit fra de to bad seeds.

“I don’t care if I die on my Harley Davidson

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

