Forside > Musik > Save It for a Rainy Day

Save It for a Rainy Day

Det har regnet en anelse på det seneste. Så ved du det, hvis ikke du skulle have bemærket det. Som følge af det har jeg brugt en stor del af tiden på indendørs sysler, såsom at grave efter regnvejrsmusik i min pladesamling. Og ja, jeg indrømmer, der er en pæn bid af den slags inden for mine fire vægge, så derfor sidder jeg og får hyggenederen på, mens jeg lytter til mit regnvejrs-mix. Skulle du have lyst til at gøre mig selskab – i hvert fald rent musikalsk – så klik på billedet herunder, og vær beredt på at ramme en tone af blå alt-country. Uden at afsløre alt for meget kan jeg sige, at du kan støde på Carla Bozulich der fortolker Willie Nelson, Cowboy Junkies der kaster sig over Richie Havens og en stribe andre godter fra for eksempel The Jayhawks, Whiskeytown og R.E.M.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

