Forside > Musik > I Am Not Beck

I Am Not Beck

Jeg fik lige en uforklarlig trang til at høre ‘The Empty Page’ med Sonic Youth, og minsandten om ikke der var lavet en video til den. Den havde jeg ikke set før, så derfor tog jeg mig selv i at fnise, da Thurston Moore i begyndelsen iklæder sig en t-shirt med påskriften I Am Not Beck. Det er ikke himmelråbende morsomt (og dog), men jeg grinede ikke desto mindre. Jeg er nok bare træt.

Det er en fin sang og en fin video, der om ikke andet fremstiller bandet som en sympatisk, midaldrende trup der hygger sig. Og så viser Kim Gordon sine besynderlige dansemoves. Nogen gange er det nok til at havne på en blog.

Kategorier:Musik Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

