Forside > Musik > Don’t Always Look for Comfort in a Song

Don’t Always Look for Comfort in a Song

Et metaindlæg.

Denne blog er opkaldt efter en sang med Teenage Fanclub. Sangen hedder ‘Fear of Flying’. Den er skrevet og sunget af Gerard Love. Den er at finde på albummet ‘Thirteen’. Den er god. Den kan høres lige her.

Jeg kan desuden fortælle, at det er næsten en måned siden jeg senest nævnte Teenage Fanclub her på bloggen. Det har jeg det skidt med. Derfor får du som bonus et billede af mit yndlingskrus.

Jeg kan afsløre, at der står mere end bare Teen Fanc. Resten må du selv regne ud.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

