Forside > Musik > 17488

17488

Det er det antal sange min iTunes-afspiller påstår jeg endnu ikke har lyttet til. Det kan jeg jo ikke have siddende på mig, så det skal der gøres noget ved. Derfor er de 17488 tracks nu kylet ind i en playliste, der får lov at shuffle på livet løs indtil jeg når i mål. For lige at få lidt ekstra perspektiv på den udfordring, så vil det tage mig 50,4 dage at gennemføre projektet, hvis jeg vel at mærke lytter i døgndrift. Jeg vil være så frisk at afsløre, at det næppe er ladesiggørligt. Eftersom jeg starter denne tåbelige ide i dag, den 6. februar, skal jeg bare høre gennemsnitligt 53,3 sange pr. dag  for at blive færdig i 2011, men selv den plan virker en tand for ambitiøs. Specielt med tanke på, at jeg måske også har lyst til at høre musik andre steder og på andre tidspunkter end når jeg lige sidder her ved computeren. Og endnu mere med tanke på, at jeg jo nok også kommer i besiddelse af yderligere sange med tiden. Jeg bliver nok færdig i løbet af 2012 – hvis jeg når så langt. Med playlisten, altså. Anyway, her er hvad jeg kan se frem til de kommende timer. Jeg glæder mig allerede til at spilde otte lange minutter på ‘Revolution 9’, men forhåbentlig støder jeg også på sange der rent faktisk er værd at bruge tid på. Jeg er netop nu færdig med Mercury Rev og deres hæderlige ‘Across Yer Ocean’, så der er kun 17480 sange endnu!

Ønsk mig held og lykke.🙂

(Klik på billedet for større format)

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 12/02/2012 kl. 01:43

Skriv et svar

