Forside > Musik > 17488 Revisited

17488 Revisited

“Hvordan går det for øvrigt med dit projekt, Morten?”, spørger du næppe. Men derfor kan jeg naturligvis godt svare. Det går fremad. Jeg er på godt og vel det år der er gået siden sidst, nået ned på 10784 sange i mit iTunes-bibliotek, som jeg tilsyneladende ikke har hørt. Der er altså et stykke vej endnu før jeg er nået hele arkivet igennem. Vi snakkes ved igen om et år.

Kategorier:Musik Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

