Forside > Musik > Aretha Franklin 70

Aretha Franklin 70

Indrømmet; jeg beskæftiger mig meget lidt med soulmusik her på bloggen. Det er muligvis en fejl, kan man mene, men genren ligger generelt uden for min kompetencesfære. Jeg skal dog med glæde gøre en undtagelse på dagen, hvor ‘The Queen of Soul’ runder de 70 år. Hvis ikke noget sådant skulle markeres, så ved jeg ikke hvad.

Anyway, herunder kan og bør man nyde Franklins overlegne fortolkning af Sam Cookes epokegørende ‘A Change Is Gonna Come’. Tillykke med dagen, Aretha.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

