Forside > Musik > Actually 25 år (og en dag)

Actually 25 år (og en dag)

Jeg skammer mig i denne tid, for jeg glemte at markere Pet Shop Boys’ popbasker Actually på dens 25-årsdag i går. Heldigvis var der andre der huskede det, for eksempel ovre hos Bloggers By Choice, hvor den blev taget under fortjent kyndig behandling.

Jeg vil ikke sige så meget andet, udover at takke Actually for prægtigt selskab, da jeg fik min første walkman – og såmænd også de følgende par årtier. Og så vil jeg da også nævne at min Pet Shop Boys-yndling stammer herfra. Den kan du høre herunder.

Kategorier:Musik Tags: , ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

