Forside > Musik > Mark Linkous 50

Mark Linkous 50

Det er lidt tragisk. Det føles efterhånden som om at hver gang jeg poster på denne blog, så er det for at mindes en afdød. Først var det Joe Strummer, så var det John Peel. Derefter var det Patsy Cline og nu er det Mark Linkous. Og det er blot inden for de seneste tre uger. Linkous ville være fyldt 50 år i dag, hvis ikke…men jeg vil ikke gå ned af den sti igen – jeg føler jeg fik sagt ordentligt farvel sidst.

Nuvel, skulle man have lyst til at dvæle lidt ved Linkous’ oeuvre sammen med mig, så lavede jeg engang i tidernes morgen en personlig liste over hans 10 bedste sange under Sparklehorse-navnet. Den er nu udgivet som Spotify-liste.

Kategorier:Musik Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

