Forside > Musik > I think last night you were driving circles around me

I think last night you were driving circles around me

yourghostKristin Hersh’ udødelige ‘Your Ghost’ fylder 20 år i dag. 10. januar 1994 udkom den nemlig som single og åbnede kort tid derefter mine ører. Jeg husker ikke detaljerne, men jeg er ganske sikker på at mit 15-årige daværende selv ikke kendte alverden til hverken Hersh eller Throwing Muses på dette tidspunkt, så det må næsten have været Michael Stipes medvirken der trak mig til. Det har jeg ikke hørt nogen grund til at fortryde. ‘Your Ghost’ er stadig lige så smuk og foruroligende som dengang den kom snigende ud i verden.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

