Forside > Musik > Parklife20

Parklife20

Et af britpoppens kommercielle hovedværker, Blurs Parklife, fylder gud bedre det 20 år i dag. Indrømmet, selv om jeg godt kan lide Blur, så har de altid været for ujævne til at jeg ubetinget har kunnet holde af dem. Det gælder også for Parklife, der dog alligevel indeholder en god flok perler, blandt andet min personlige Blur-favorit:

Nu siger jeg min personlige Blur-favorit, hvilket på sin vis er rigtigt, men Parklife-versionen af ‘To the End’ blev minsandten overgået, da Francoise Hardy blandede sig med bandet. Den overdådige version kan du høre her:

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

