Forside > Musik > 25 sange fra 1987

25 sange fra 1987

Så vidt jeg husker, fik jeg min første walkman i 1987 – indrømmet, det kan også have været i 1988 – og den fik jeg ret hurtigt slidt op. Det var ikke noget særligt velanset mærke, hvis den overhovedet havde noget navn, men det var min walkman, og jeg elskede den fordi jeg så var fri for at stjæle min søsters hver gang jeg ville høre ‘Rent’ med Pet Shop Boys, som klart var min yndlingssang i den periode. Min yndlingssang fra den periode er det stadig, og det er faktisk en bedrift af en art, for den her liste er måske min foreløbige favorit i serien. Der blev sørensparkeme lavet gode sange i 1987. Lyt selv med via linket i bunden.

  1. Pet Shop Boys – Rent
  2. The Replacements – Skyway
  3. The Go-Betweens – The House That Jack Kerouac Built
  4. Dinosaur Jr. – Little Fury Things
  5. U2 – Running to Stand Still
  6. George Michael – Kissing a Fool
  7. The Smiths – Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me
  8. The Bats – North by North
  9. Depeche Mode – Never Let Me Down Again
  10. Primal Scream – Gentle Tuesday
  11. Dead Can Dance – Persephone (The Gathering of Flowers)
  12. New Order – True Faith
  13. Lars H.U.G. – Mon de kan reparere dig?
  14. R.E.M. – The One I Love
  15. Sting – Fragile
  16. The Housemartins – Five Get Over Excited
  17. Big Black – The Model
  18. The House of Love – Shine On
  19. Chris Isaak – You Owe Me Some Kind of Love
  20. INXS – Need You Tonight
  21. The Gun Club – The Breaking Hands
  22. The Cure – Just Like Heaven
  23. David Sylvian – Orpheus
  24. Guns N’ Roses – It’s So Easy
  25. Echo & The Bunnymen – Lips Like Sugar

Lyt på Spotify

Kategorier:Musik Tags: , ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

